A-besvarelse H25. Noen oppgaver hadde jeg helt rett på, mens andre bommet jeg noe. Merk: strategien min underveis i eksamen var å skrive så utfyllende jeg kunne, med mål om å hente inn noen poeng på forståelse. Selv om jeg har feil på noen deloppgaver, tror jeg at dette reddet meg inn.
Du må være innlogget og ha kjøpt dette dokument for å kunne gi en omtale.